Основната причина за постигане на успехи в дадена бизнес среда е обучението на кадрите в нея.
С помощта на нашите обучения ще подобрите вашият бизнес климат, ще постигнете по-добра екипна ефективност и по-високи производствени резултати.
С помощта на нашите обучения ще подобрите вашият бизнес климат, ще постигнете по-добра екипна ефективност и по-високи производствени резултати.
РАЗВИТИЕ НА ТЪРГОВСКИ ЕКИПИ
Обучението усъвършенства търговските умения на мениджърите и консултантите, отговарящи за ключови клиенти, също уменията им за презентиране на продукти, развива ориентирано към ключовия клиент поведение, както и подход за разпознаване на потребностите му.
Как да повишим ефективността на търговския си екип?
Принципи при изграждане на търговски екипи - защо търговските екипи не са като другите?
Управление на екипи чрез цели - как да го направим на практика?
Мотивация на търговци - кои са уроците на успешната практика?
Обучението усъвършенства търговските умения, представя принципите на подготовка и извършване на успешна продажба, развива ориентирано към клиента повдение, както и подход за разпознаване на потребностите му, предлага стратегии за проучване на пазара и за работа с трудни клиенти.
Текущите поблеми, свързани с обслужването на клиентите
Насоки в дейността на обслужване на клиенти
Спецификите на бизнеса
Индивидуалната подготовка на участниците в тренинга
Позициите, които заемат обучаемите
ПРОДАЖБИ И РАБОТА С КЛИЕНТИ
КОМУНИКАТИВНИ И ПРЕЗЕНТАЦИОННИ УМЕНИЯ
Цел на обучението е да се научим да планираме и провеждаме успешни презентации, правилно да структурираме съдържанието им, да следим и да управляваме вниманието на аудиторията, да се научим правилно да работим с визуализиращи средства. Представят се основните принципи на междуличностната комуникация, развиват се умения за работа с различни типове аудитории и за справяне със сценична треска.
Планиране и представяне на презентацията
Адаптиране към аудиторията
Избор на подходи за презентиране
Обучението се провежда на принципа „Учене чрез преживяване“. В процеса на обучение са заложени казуси и упражнения, извлечени от практиката. Целта е да се придобият основни познания за работата в екип, формирането и развитието на екипи. Обученията изгражда умения за:
Създаване на благоприятна и мотивираща работна среда
Ефикасно разпределяне на ролите
Определяне на ключовите качества на участниите
Изграждане на добра координация
Създаване на възможност за приемственост и взаимна заменяемост в критични ситуации
ИЗГРАЖДАНЕ НА ЕКИП
ФАСИЛИТИРАНЕ И МЕДИАЦИЯ
Фасилитацията е прозес, даващ възможност да се установи какво е становището на определена група от хора по определена тема и да се изведат решения по възникналите проблеми. Това е технология, използвана в семинари, работни бизнес срещи, конфликтни среди и стратегически преговори. Фасилитацията помага да се създаде пространство, където могат да се вземат важни или ключови решения.
Медиацията е въпрос на здрав разум и добри психологически умения, съчетани с дипломация и правни познания. Това е система за разрешаване на кофликти с психологически, дипломатически и правни техники, с трети независим помощник ( медиатор).